Sarah Jessica Parker ÄR snygg

Nu är bloggen som vanligt igen. Bra, visste väl att det skulle fixa sig. Ingenting att oroa sig för.
Satt ute i solen och pluggade när mamma ringde nyss. Hon var på väg ut till havet. Härligt! Jag blev inte alls avudsjuk, närå. Jag sitter ju på min balkong och solbadar. Varför skulle jag vara avundsjuk? Men för att vara ärlig; det är inte samma sak att sitta på en balkong som att vara vid havet. Alls. Bara en månad kvar här nu. Snart så.

Alla frågar mig hela tiden hur plugget går, och jag får samma panik varje gång jag hör frågan. För ska jag vara ärlig pluggar jag inte alls så mycket som jag borde. Men nyss läste jag igenom en övningstenta och vet ni? Jag tackar mitt goda minne, för jag kunde svara på alla frågor. Wie! Det kändes bra. Så när någon frågar nästa gång kan jag gladeligen säga att det går toppenbra! En underbar känsla. Och det är mycket lättare att plugga när det känns bra. Så är det! Nu vill jag bara ha den där j*a tentan avklarad. Ge mig styrka att läsa, ge mig möjligheten att stoppa tiden, ge mig den 6:e juni.

Jag kan förresten konstatera att satc är bra, Sarah Jessica Parker ÄR snygg och jippie, jag har 4 säsonger kvar att njuta av. Oh my, detta kommer gå ut över mitt pluggande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0