Senare

Hemma igen. Seminariet gick bra, inga konstigheter. Efter seminariet stack jag till hmeköp och köpte lösgodis. Sedan bar det av till solariet för att unna sig lite fredagsfräschör, och efter det stack jag till myrornas. Var ute efter en ny kuvertväska, modell större. Hittade en i beige, som jag inte köpte. Ångrar mig lite nu här hemma, den hade varit bra att ha till sommaren. Men det var helt enkelt snålheten (hallå, jag var på myrornas!) som talade. Jag köpte däremot en deckare för femton kronor. En bok, alltså. Så nu vet ni vad jag ska roa mig med idag, när jag egentligen borde plugga. Äh, jag har pluggat hårt hela veckan, jag kan unna mig en pluggfri eftermiddag.

Klockan 17 ska jag träna, och sedan kanske möta älsklingen i stan för middag eller bio. Fast helst av allt hade jag velat göra allt sådant imorgon, för det är så j*a jobbigt att släpa på sina illaluktande träningskläder. Jaja. Nu ska jag slappa. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0