Bojkotta melodifestivalen!

Tillbaka efter träningen. Har en underbart härlig myskväll framför mig. Ibland är det skönt att vara ensam, trots att jag saknar älsklingen.

1. Först på listan står ett långt härligt bad, för att bada hinner jag aldrig annars.
2 Som nummer två på listan står att laga mat. Ikväll serveras det canneloni till middag och fruktsallad med vaniljkeso till efterrätt.
3. Sedan ska jag krypa upp i soffan framför en bra film, funderar på att se Stardust. Har du sett den?

Melodifestivalen ska jag bojkotta helt och hållet i år. Blev så besviken på övriga (Öst-)Europa förra året, så jag ska inte bry mig om skiten i år. Förutom vad gäller Björn då, såklart. :)

Sådärja, då är det dags att börja min härligt långa hemmakväll.

Vad gör du ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0