Dagens...

Dagens planer: Åka till skolan, har föreläsning mellan 10-13. Sedan hem, äta och plugga och åka och träna.
Dagens klädsel: Benvit tunika, svart kofta, blå stuprörsjeans, svarta kilklacksskor och brun skinnjacka.
Dagens humör: Trött, men glad
Dagens tanke: "Varför måste man alltid gå upp när man är som tröttast?"
Dagens måste: Plugga och träna!
Dagens kanske: Solar efter föreläsningen
Dagens längtar: Kan inte mina kläder komma från hm snart? Det var nästan en vecka sedan jag beställde dem ju!
Dagens längtar 2: Efter Björn Gustavssons pausunderhållning på melodifestivalen på lördag. Haha.
Dagens längtan 3: Kan inte våren komma nu? Är så j*a trött på vintern!
Dagens blogg: bloggkommentatorerna, såklart! Så härligt klockrena, de säger saker som man tänker själv men inte kommer på att man tycker.
Dagens stress: 20 min kvar till bussen, och jag måste sminka mig, äta och borsta tänderna. Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0