Ett inlägg om parenteser

Tillbaka, alldeles rödkindad efter en långpromenad med älsklingen. Vi var ute i över två timmar och gick... ja, långt, helt enkelt. Har precis druckit en kopp varm choklad för att få upp värmen, för även om det är sol ute är det inte varmt. Sitter och pluggar nu. Blä. Känns som att man skulle kunna göra roligare saker på en lördag. Men men... Vi ska iaf ut ikväll. Se på melodifestivalen på o´learys och sedan förhoppningsvis styra stegen mot något dansställe.

Undrar om jag ska sticka till ica och köpa godis? Som en liten pluggmotivation...

Parentes 1: Våra nya neighbours har fortfarande inte lämnat tillbaka måttbandet. När är det okej att gå ner och be att få tillbaka det mån tro?

Parentes 2: Våra nya grannar har en liten kamphund. Typ bulldog. Usch! Hunden ser likadan ut som mannen i förhållandet. Ful som stryk...

Parentes 3: Jag är ingen djurvän direkt. Ogillar hundar starkt. De enda hundarna som är okej är de som sitter tyst och stilla på sina rumpor och inte rör en fena utan att man säger att det är okej. Typ. Katter däremot gillar jag starkt! Jag är en kattmänniska, helt enkelt. De är coola, och självständiga. Och de gläfsar inte.

Jag - en kattmänniska

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0