Inspiration, någon?

Sitter framför datorn och försöker hitta inspiration till vad jag ska äta ikväll. Hm, svårt. Vad jag sak äta till middag är redan klart, det blir någon form av indiska wraps. Hm, får se om det är gott. Varuprover jag fått med mig av föräldrarna. Det som är svårt är vad jag vill ha för godis. Hade helst velat ha en nyttig fruktsallad. Ja, det ska jag göra. :)

Då är det dags att åka o handla, så att jag får någon mat i mig idag. Shit, vad det är lätt att slarva med maten när man är ensam och inte har någon som tjatar om att han är hungrig. Har inte ätit sedan frukost. Visserligen åt jag frukost kl halv tolv, men ändå.

Vad gör du ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0