Klimatkrisen, naturkatastrofer och kärnkraftverk.

Vad hände med denna dagen egentligen? Jag och älsklingen tog en långpromenad i tråkvädret och sedan gick vi hem och gjorde i ordning frukost. Mysigt! Sedan skulle vi plugga och städa, men för att lätta upp älsklingen som var lite nere skulle jag bara visa ett klipp på youtube. Och sedan fastnade vi. Framför mängder av dokumentärer om klimatkrisen, stormar, naturkatastrofer, kärnkraftverk och hajar. Ojojoj.... Alltså, missfärstå mig rätt, jag har haft en jättemysig dag, men man blir lite stressad när man inser att klockan är tio i fem och man har inte ens börjat göra alla de viktiga saker man skulle göra. Suck. Men men... Gjort är gjort, och jag skulle inte göra det ogjort. Vi hade det väldigt mysigt! Livet som student kan vara a pain in the ass ibland, men sådana här dagar blir så himla uppskattade då de bryter av allt plugg. Nu ska jag iaf plugga i en halvtimme (!) innan det är dags att dra till träningen. Ska väl försöka plugga lite ikväll, men ska jag vara ärlig tror inte jag att det går.

Kvällens middag blir iaf fläskfilégryta med ris och stekta championer. Mumma! Jag älskar stekta championer. Så himla gott. Det ska vi laga när jag kommer hem från träningen. Stressad, med andra ord. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0