Morning!

Jag gick precis upp. Nice med sovmorgon. Men jag måste rycka tag i mig. Imorgon och resten av veckan blir det ordning och reda som gäller. Gå upp i tid, plugga och träna ordentligt. Måste få lite struktur i mitt liv igen.
Rutiner är a och o. Men det är så svårt att sitta hemma och plugga. Hemma finns det alltid en massa andra saker man bör göra. Jag borde åka till skolan imorgon o plugga där istället. Det är lättare att plugga om man är på ett ställe där man är så illa tvungen. Ja, det var en bra plan. Imorgon åker jag hemifrån samtidigt som älsklingen, direkt till biblioteket för att plugga.

Men vad ska jag göra idag då? Träning kl 18 är inplanerat, samt storstädning av lägenheten. Usch, det var riktigt längesedan golven blev skurade. Fy! Jag som i vanliga fall är väldigt mån om att allt ska vara rent o fint har helt förslappat denna terminen. (Ja, det var så längesedan! Skurade senast i mitten av december. Brr....) Dammsugaren har jag använt flera gånger i år, men av någon konstig anledning (Läs: lättja!) har jag inte kommit mig för att skura. Så det ska jag göra idag. Jippie! *not*

Därför; Städning på G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0