morning!

Kvällen igår blev väldigt mysig. Trots att jag fick stressa som en tok för att hinna locka håret á la Jessica Alba, finna en okej partystass och sminka mig. Trots att älsklingen blev sur för att jag inte förvarnade honom (det gjorde jag, men han hörde inte) när jag tog hans visitkortsbehållare och gick i förväg till bussen.
Vi hamnade på O'learys i stan redan kl 19.30. Man måste tydligen vara ute i god tid om man vill ha bra sittplatser, och det fick vi. Perfekt, tack vare min älskling. Sen drog festivalen igång, och jag måste medge att jag bara väntade på BJÖRN. Han kom, han sågs och han hyllades. Fy F*n vad bra han är! Haha....



Efter festivalen bröt vi upp från O'learys och smet in på bion för att se om någon bra film gick. Jumper hade precis börjat, så den smet vi in på. Vi smög för att inte störa filmen, vilket var helt onödigt eftersom man stängde av filmen precis när vi kom in. Det var nämligen någon som smitit in utan att betala. (Inte vi, vi betalade innan vi gick in). Det var en något berusad kille, som till råga på allt talade mycket knapphändig svenska och inte riktigt förstod (!) att man var tvunge att betala. Yeah, right!
Nåja, killen gick sin väg tillslut, och man startade om filmen. Vilken tur vi hade! Och jag måste säga att jag gillade den skarpt. Hade inte så höga förväntningar på den. Visste knappt vad den handlade om, förutom om en kille som kan teleportera sig själv. Men med skådisar som Samuel L. Jackson, Hayden Christensen (snygg!) och Rachel Bilson måste ju filmen ha något mer än bara en snygg trailer. Och tänka sig, det hade den. Jag har egentligen bara sett Rachel Bilson i OC och i första halvan av The Last Kiss, och väl tyckt att hon var sådär. Inte underbar, men heller inte dålig. Okej, helt enkelt. Men igår insåg jag att hon nog kommit in i filmbranschen för att stanna. Inte mig emot. Har alltid gillat hennes klädstil. Härligt, gulligt avslappnat.

image38

Efter filmen begav vi oss hemåt, där jag stupade i säng. Omg, så himla trött! Vaknade nyss, strax efter tio. Det var längesedan jag sov så länge. Skönt! Älsklingen sover fortfarande. Jag ska nog låta honom sova ett tag till, så att jag får lite ensamtid. Skönt, ibland!

Nu vaknade han visst. Haha... Så gick det med den ensamtiden. Nåja, jag fick ju iaf en halvtimma. Nu ska vi ut på promenad. Vad gör du idag?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Asså det finns ju ingen som slår Björn Gustavsson, han e klockren!!! Rolig blogg btw.

2008-02-28 @ 09:45:01
URL: http://sebillot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0