MOTVIND!

Hemma igen efter ett härligt träningspass. Det blev medel styrkaF&S idag. Wunderbar! Men hemvägen var verkligen inte rolig. Stackars älsklingen. Han blev rejält utskälld när jag kom hem. Varför? Jag hade motvind hela fucking jä*la vägen hem, vilket resulterade i att det tog vääääldigt lång tid att cykla hem. Är det något jag verkligen hatar så är det motvind. Tro mig, det finns inget värre. Varför behöver det finnas över huvud taget liksom? Det är väl ingen människa på denna jord som önskar sig motvind? HALLÅ, HÖR NI DÄR  UPPE?! VI KLARAR OSS UTAN MOTVIND, OKEJ? INGET MER NU! DET RÄCKER!!!!!

Jaja, nu känns det iaf bättre. Älsklingen hade lagat mat åt oss. Mumma! Nu ska vi kolla på film, äta godis och mysa. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra T

Åh, nu blev jag sugen på att träna ;) Hoppas ni hade mysigt igårkväll!

2008-02-25 @ 11:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0