Must must....

Mmmm, apelsin och pepparkaka är en otroligt god kombination! Kom i lite julstämning nyss, så jag åt en apelsin och en pepparkaka. Mumma! Apelsinerna är så himla goda nu.

Hade tvättid imorse mellan 7-10. Det är faktiskt riktigt skönt att tvätta vid den tiden på dagen, för då vaknar man i tid och känner att man börjar dagen med att ha klarat av ett måste. Och att klara av måsten är alltid härligt, eller hur?

image28

Resten av dagens måsten jag ska klara av är;
* Plugga
* Laga middag (Idag blir det något så spännande som fiskpinnar, potatismos och stuvad spenat! Spenaten bara för att jag ska få i mig lite grönsaker, såklart. Fast det är gott med spenat...)
* Träna (Idag blir det ett danspass. Bara för skojs skull, för passet saknar styrkeövningar så det är liksom bara för att få igång flåset och slappna av efter plugget)
* Ringa till E som äntligen är hemma efter ett halvår på andra sidan jorden. Vi har verkligen ringt om varandra under den veckan hon varit hemma i sverige. Men ikväll ska jag få tag på henne. På något sätt. Hehe.... Det är inte alltid lätt att hålla kontakten när båda har så mycket att göra. Men det är skönt att veta att hon finns kvar, no matter what.

Ja, listan är inte så lång idag. Skönt! Det beror ju givetvis på att jag verkligen, verkligen måste plugga. Mycket! Det är väl lika bra att jag sätter igång då. Hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0