När solen gick i moln... Typ.

Jaha, så kom jag till skolan, glad i hågen över att vara där i tid imorse. Och vad händer?! Jo, föreläsningen ställs in. Argh! När jag gått upp i tid, cyklat till skolan i fucking jä*la motvind och till och med ställt mig utanför föreläsningssalen 10 min tidigare än vad jag behövde. Och då ställs föreläsningen in. Så himla typiskt!!!!

image29


Dagens glada humör förändrades snabbt till ett lite grinigare, och solen gick i moln. Typ. Jaja... Åkte hem till S för lite uppdateringar, och satte mig sedan på cykeln hem till älsklingen. Han hade gjort varm choklad åt mig. <3 Sedan tog vi en långpromenad i skogen, så då blev jag mycket gladare. Vi gick till ica också, och köpte apelsiner. Mumma! Apelsinerna är verkligen sjukt goda nowadays. Åt en precis.

Har även fått sms om att mina kläder jag beställt från hm har kommit, och att jag kan hämta dem sedan. Ska göra det efter träningen, tänkte jag. Nu ska jag plugga en stund.

Vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha, men herregud vilken bild! Riktig heting

2008-02-21 @ 21:36:06
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0