Solen skiner/ Gossip Girl

Sitter i skolan nu. Första halvan av denna underbara dag är avklarad. Solen skiner idag, och vet ni vad?! Den värmer! :D
Vaknade imorse, trött som få. Gick upp, gjorde frukost och väckte älsklingen. Ibland är jag så snäll. :) När han åkt gjorde jag mig iordning och tog bussen till skolan. Vi har precis haft vår första föreläsning för dagen. Ämnet som torterades idag var kontraktsrätt. Spännande värre. ;) Nu är det lunch, och klockan 13 väntar en två-timmars-föreläsning i fordringsrätt. Det känns så bra att ha föreläsning idag. Det var så länge sedan sist. Den vi skulle haft förra veckan blev ju inställd, och innan dess hade vi två i början av februari. Så det känns skönt med föreläsning idag.

Efter skolan ska jag till F&S för ett medelpass och sedan hem för att plugga lite grand. Btw, såg första avsnittet av gossip girl i helgen. Har ingen tv så jag har inte kunnat följa serien. Jag hade helt enkelt bestämt mig för att bojkotta serien, men så hade sötisbrorsan spelat in avsnitten hemma. <3 Jag måste iaf bara säga; I'm addicted! Härligt tjejig serie. Precis vad jag behöver för att väga upp älsklingens okvinnliga sida och oförmåga/olust att prata tjejsaker som shopping och mode. Härligt!

Nej, nu ska jag gå och käka lunch. Vad gör du idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0