Storstädning!

Sådärja! Härligt! Har nu ägnat dagen åt att storstäda hela lägenheten och rensa ur garderoben. Blev av med en sopsäck kläder, och fick därmed mucho mera plats i garderoben. Bara bra, med andra ord! Man har så mycket kläder man aldrig använder. Sånt som man tänker att "det kommer nog till användning någon gång.", men det gör det ju aldrig.

När jag rensar ur garderoben brukar jag alltid ha tre högar; en släng-hög, en kanske-hög och en behåll-hög. Kanske-högen är oftast den som blir störst, och det är också oftast de plaggen som hamnar där som jag slänger nästa gång jag rensar. Eller ja, slänger gör jag ju inte, utan ger bort. Till myrornas eller emmaus. En liten god gärning, iaf.

Nu ska jag unna mig lite nyponsoppa med mandelbiskvier och glass framför en film innan jag drar till träningen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0