Träffa våra nya grannar

Äntligen fredag! Härligt! Har en hel helg framför mig, lika tom på planer som en isbana på sommaren. Underbart! Har iaf tänkt att träna i helgen. Skönt, jag börjar få rutin i träningen nu. Tre dagars träning, en dags vila. Typ. Idag ska jag gå på ett medelpass kl17, som tydligen ska vara roligt och bra. Det låter toppen!
Just det ja, jag vaknade faktiskt besviken imorse. Ingen träningsvärk alls. Inte ens lite ont i magen eller ryggen. Träningen igår var nog inte så effektiv vid närmare eftertanke. Hoppas jag har mer värk imorgon.

Dagen började bra: Vaknade av mig själv, utsövd klockan 9. Väckte älsklingen för att gå ut på en långpromenad i solen och blåsten. Sedan hem och steka pannkakor för mysfrukost. Jag hade glömt att pannkakor var så gott. Mmmm...

Igår fick vi nya grannar. Eller ja, de flyttade hit första flyttlasset igår, och de fortsätter idag. Har inte hälsat än, men sett dem genom fönstren. Hon är solariebrun med väldigt blont hår, han ser bara allmänt chasky ut. Inga grannar jag vill umgås med iaf. De ser tyvärr ut att vara i vår ålder, så älsklingen blev glad och började drömma om att bjuda upp dem på en fika eller lite öl. "Över min döda kropp", tänkte jag.

Våra nya grannar?


image32      image33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0