Vårkänslor

Underbar dag idag! Solen skiner, jag vaknade utsövd klockan 9. Efter en frukost bestående av rostade mackor och te är detnu dags för en långpromenad med älsklingen. Härligt! Älskar lördagar! Det bästa är att liksom att morgondagen stavas ledighet den med. Wunderbart!

Ska sticka iväg och träna sedan. Som pricken över i:et funderar jag också på att sola. Är äckligt blek, så lite solarieljus hade bara gjort gott. Men först ska jag tillbringa dagen utomhus. Vem vet, solen kanske värmer och bränner idag?

Idag är 2008 års första vårdag. Me love våren!

För övrigt firar Em halvårsdag idag. Grattis! Jag firar dig härifrån, darling. Med sol, glädje och lösgodis för 3,90/hg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0