you've got me dedicated

Så var onsdagen slut den med. Shit, tiden går fort. Bara bra, för jag längtar efter sommaren. Brunbrända ben, korta shorts, sandaler och ett enkelt linne. Håret solblekt och man är sådär sprudlande glad. Jämt. Okej, jag kanske glorifierar en aning nu, men låt mig göra det då. För jag vill så gärna ha sommar. NU!

Vad har jag gjort idag då? Pluggat, tränat och pluggat. Typ. Morgondagen ser likadan ut, fast vi ska börja dagen med att storhandla. Och så ska jag passa på att lämna in mitt cv när äntligen cykeln är hemma. Hoppas det går vägen...

Dagens bästa var iaf träningen förut. Roligt medelpass. Jobbigt, småkluriga rörelser och framförallt - bra musik! Härligt! Onsdagar, F&S, medel 17.30 - you've got me dedicated!
Nu ska jag krypa ned i sängen bredvid min redan sovande älskling. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Haha riktigt bra kombenation faktiskt! Godnatt

2008-02-27 @ 21:54:58
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-02-27 @ 21:59:36
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Den där Hellman

tack för kommentarerna!
Problemet är att det känns inte värt att börja spara om jag inte redan har något sparkapital. Och något sparkapital får jag aldrig för så fort jag väl får pengar gör jag av med dom. Men du har rätt, jag behöver egentligen inte spara, det där med pengar löser sig alltid på ett eller annat sätt. ;)

2008-02-27 @ 22:10:34
URL: http://hellmaninthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0