And that´s why you love me...

Härlig söndag! Solen skiner, himlen är klarblå. Jag och älsklingen har precis varit ute på en promenad. Jag älskar verkligen våra promenader. Vi pratar mycket och bra i vanliga fall, men på promenaderna är det som att våra samtal blir ännu bättre. Idag talade vi om vår ekonomi. Ett ganska vanligt ämne i vårt förhållande. Min älskling pluggar till ekonom, och tro mig, han lever verkligen som han lär...
Min garderob kommer definitivt inte uppdateras innan februarilönen kommer. Och då ska jag bara köpa sådant jag behöver. Vårt gemensamma mål detta året är nämligen att spara 100 000 kr. Så det gäller att hålla i pengarna. Men jag är så sugen på att shoppa. Suck. Alla andra shoppar ju jämt! Är du en spara eller slösa?

image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0