Good moorning!

Hoppas ni sovit lika gott som jag. Jag vill bara krypa ned i sängen igen. Trött!
Sitter o äter frukost o ska plugga en liten stund innan jag åker till skolan. Lång dag idag. Åker vid ca 10, är hemma igen vid 22. Brr.... Men imorgon blir bättre, då har jag bara skola i 2 timmar. Skönt!

Drömde konstigt inatt. Drömde att jag skulle vara med i en klättringstävling, och bara det är konstigt för jag är höjdrädd. Sedan ramlade jag ned från bron vi klättrade på, rätt i vattnet. Där väntade min kompis i en båt, som vi åkte iväg i. Då blev det storm, och vi kantrade. Lyckades rädda oss till en ö från vilken vi tog oss hem till henne och kontaktade tävlingen som jag vann. :/ Konstigt!

Har du drömt något konstigt inatt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Drömde en gång att jag o en kompis va ute på stan någonstans i världen. Vi gick där i lugnan ro medans folk började skrika att det började brinna i någon stor byggnad ett par meter bort. Vi bar ställde oss o kollade o då kom jag på att min morsa va där inne o handlade men det värsta är att jag inte ens brydde mig om att de brann där. Vi bara gick vidare. helt sjukt

2008-01-29 @ 09:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0