Over and out!

Sådärja, nu är jag fit for fight! Bussen går om tjugo minuter, så nu är det bara att vänta. Har världens mest bekväma kläde på mig, dock är de inte så "chic". Men det bryr jag mig inte om just idag, för jag ska spendera en massa tid på ett tåg o då ska jag banne mig vara bekväm. Snygg kan jag vara vilken annan dag som helst (ehrm... kanske inte, men du förstår poängen!), så nu är det mjukis som gäller.

Packningen är färdig, den står vid dörren. Mp3:n håller på att fyllas med den bästa musiken och magen med det bästa godiset. Nä, godispåsen har jag inte plockat fram riktigt än, men snart så. På tåget.

Jag gillar att åka tåg, dock under vissa förutsättningar;
1.
Att det är lagom varmt
2. Att jag åker i en vagn med tysta människor --> Småbarn går bort! Inga barnavrål när jag åker tåg, tack!
3. Att jag har en bra bok eller tidning som sällskap
4. Att väskan är full med godis och öronen är fulla med musik

Så, det var väl de förutsättningarna jag krävde för en toppenresa med tåget. Dock är det inte ofta mina kriterier uppfylls. Jag ogillar att åka tåg med människor jag känner sådär bra, för då måste man sitta hela resan och prata fast att det man helst av allt vill göra är att ta upp boken ur väskan och isolera sig från omvärlden en stund. Så idag hoppas jag att jag bara möter okända ansiketn, för idag är jag faktiskt riktigt  osocial. Härligt!

När är du osocial?

Nej, nu ska jag ta på mig jackan! Hörs ikväll, förhoppningsvis!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Tillan

haha, känner igen den känslan. superjobbiG!! tack för din kommentar btw! :)

2008-01-30 @ 15:54:23
URL: http://tilamao.blogg.se
Postat av: emmademma

Oh tack! Det glädjer att du gillade dom för det tog över ett år innan vi ens vågade sätta upp något på väggarna :).. Jag är själv en stor diggare av uttrycket over and out....!

2008-01-31 @ 17:43:48
URL: http://emmademma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0