Storm

Hemma hos föräldrarna nu. Segt med internet här, så det kommer inte bli så många inlägg per dag.

Idag åkte jag till jobbet, för att få veta när jag kom fram att jag inte alls skulle jobba idag. :/ Suck! De hade glömt att berätta för mig att de kört igång det nya schemat, och då är inte jag uppsatt förrän imorgon. Men som plåster på såren fick jag iaf jobba tre timmar, och sedan hem igen. Alltid ngt! :D

Somnade kl 5 imorse. (!) Fick tag på en deckare igår kväll som jag var tvungen att läsa ut, och efter att jag läst klart den blev jag så rädd att jag var tvungen att ligga och bläddra i en Vecko-Revyn en stund innan jag vågade släcka lampan. Vaknade kl 10, jättetrött. Somnade om till elva då jag gick upp och tog det lugnt fram till halv tre då jag åkte till jobbet. Slödag idag!

Btw, här är det storm. Har du storm?
Inte roligt att köra bil hem från jobbet när man höll på att blåsa av vägen, kan jag säga. Brr... Hoppas vinden avtatt tills imorgon. Nu ska jag gå o lägga mej. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nej, ingen storm här än..inte vad jag märkt iaf :-)

2008-02-01 @ 00:09:51
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0