Hjälp!

Söndag. Jag sitter och pluggar. Blä! Ska skriva ett rättsfallskoncentrat, men jag får inte ihop det. Svårt! Önskar att det vore klart nu. Men det är det inte. Jag måste sitta en looooooooooooooooooooong time med det.
Gårdagskvällen var mysig. Jag och älsklingen käkade tacogratäng, kollade på heroes och lite på melodifestivalen. Det var första gången jag hörde Carolas och Andreas låt och jag måste säga att den var riktigt dålig. Jag blev väldigt förvånad, för jag trodde den skulle vara super. Och det var den ju, på sätt och vis. Superdålig! Vid elva ungefär gick vi på en långpromenad, och sedan stöp jag rätt ned i sängen. Så himla trött. Fast givetvis kunde jag inte hålla mig, utan läste bara en liten bit in i "Det tolfte kortet" av Jeffrey Deaver. Mmm... Deckare när den är som bäst! Deaver var även han som skrev deckaren som senare blev långfilm med Angelina Jolie, "I samlarens spår". Så det är boken jag lovar mig själv att läsa ikväll/inatt om jag bara skriver klart rättskallskoncentratet. Vilket jag säkerligen inte kommer göra. Fy, varför är det så svårt?
Ingen träning idag, tror jag. Har redan tränat fem dagar denna veckan, och jag måste verkligen plugga. Dessutom kände jag mig lite seg på träningen igår, vilket jag tror beror på att kroppen inte fått vila ut ordentligt.

image55


Inatt drömde jag att Fredrik Ljungberg (så snygg!) flyttade in bredvid oss och bjöd med oss på fotbollsmatch. Nice! Hehe... (Fast jag måste medge att jag blir lite... rädd för honom på de där kalsongreklambilderna.) Nej, nu blir det plugga av! Ciao!

Kommentarer
Postat av: sara

hej tjejen hur går det med bloggen?kram

2008-03-09 @ 22:26:29
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0