Nostalgi

"Det kallas himlen och jag har aldrig varit där  
Men när jag ser på alla stjärnor över himlen så önskar jag att du var här
Du var så poetisk och nu går du i en annan värld
Och jag kan bara säga












Kom tillbaks
Den här världen är så underbar

Kom tillbaks
Hela världen var så underbar

Och det kunde lika gärna varit jag

Lilla Fågel Blå




Vi var så unga och vi kunde inte säga stopp
Fast världen föll som ett korthus när vi försökte klättra opp
Och vi fick aldrig säga hur vi älskade varandra som bara vänner gör
Kom tillbaks.....

Du var så poetisk och nu går du i en annan värld
Jag tror den kallas himlen och jag har aldrig varit där
Men när jag ser på alla stjärnor över himlen så önskar jag att du var här
Och nu kan jag bara säga
Kom tillbaks......."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, den där låten är så fin!

2009-01-27 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0