Dagen med stort D

Jaha... Så var det dags. Dagen med stort D har kommit. Eller kanske dagen med stort T? Iaf, idag har jag min tenta. Jag har precis vaknat. Tog mig sovmorgon idag, för jag kände att det nog är bra att vara utvilad. Ska käka frukost och bege mig till skolan, där jag ska träffa S för en genomgång inför tentan. Brr... Jag vill ha det överstökat, samtidigt som jag inte vill ha den överhuvudtaget. Jag vet liksom inte hur frågorna kommer att vara, vad de vill ha för svar coh det viktigaste av allt; hur svår den kommer att vara. Fast iofs borde jag bara gå dit och göra den, istället för att sitta här och fundera. Ja, så gör jag.

Well, nu blir det frukost. vörtbröd (Utan russin!) med ost och nyposoppa! En perfekt laddarfrukost! Nice!

Kommentarer
Postat av: Maria

Med skagenröra har ja faktiskt aldrig provat men det kanske vore nått ;) tak för tipset=)

2007-12-07 @ 10:37:30
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: malin

Ja ibland undrar jag varför jag i huvudtaget flyttade hem igen. Spanien har sina fördelar : ) Lycka till med tentan.

2007-12-07 @ 16:18:34
URL: http://lillaisbjornen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0