Känner jag alla i min telefonbok?

Gjorde följande test, och insåg att jag hade en hel del värdelösa nummer på mobilen. Rensar visst inte den så ofta... Rensar du din mobil ofta?

Ta fram din mobiltelefon och öppna telefonboken och bläddra rätt på svaren

Har Du Kysst nr 7?
Nej, absolut inte! Men jag vet att han har velat det länge, lilla andreas...

Gillar Du att vara med nr 19?
csn? Knappast!

Gillar Du nr 25?
Ja, sötemma är en av dem jag saknar mest från gymnasiet.

Är nr 21 Din bästis?
Dennis? Ja, det kan man väl säga!

Är nr 14 en Sötnos?

Caroline är allt en riktig going!

Älskar Du nr 16?
Nepp. Stämfisken är inte min favvo.

Är nr 12 Bäst?
farmor Britt-Marie , ja absolut!

Min Bror/Syster är nr 29?
Nepp, såvida inte något har hänt som du glömt att berätta fredrik!

Var Du med nr 20 i dag?
Ja, det är mitt hemnr, så det kan man väl säga. 

Nr 26 går i samma klass som Du?
Nej, hon är på andra sidan jorden. Men hon kommer snart hem! Längtar!

Nr 31 har likadan Mobil som Du?
Nej, inte fredrik j. Han har en nokia, jag har en sony ericson.

Nr 34 är Din granne?
Friskis&Svettis? nej, inte direkt!

Nr 40 och Du har något gemensamt?
Ja, Ida och jag har en hel masse gemensamt! samma musiksmak, delvis samma intressen.

Nr 43 gillar Dig?
Ingrid? Ja, det gissar jag väl!

Nr 49 och Du ska gifta er?
Nej, det ska vi inte. Min gamla gympafröken och jag är liksom inte meant to be...

Nr 30 är den snyggaste i Din kontakt?
Nej, den bovärden fick sparken nyss. Tacka vet jag det, han var värdelös!

Sist är sämst?
Taxin i stan? Nä, de brukar vara schyssta. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0