Tantfrossa?

morning! Vaknade i morse med världens träningsvärk. Nice. Gissar jag?
Idag är det en hel masse liv i vår trappuppgång, för bovärden har visning på en lägenhet på samma våningsplan som vår. När jag kikade ut var det ungefär 6-8 st på denna visningen. Mest äldre tanter, dock två yngre tjejer. Jag hoppas att tjejerna får den, för det hade varit roligt med jämnåriga brdevid. Hellre det än ännu fler tanter. Men givetvis kommer någon av tanterna att få den, för de har haft längst tid på sig att stå i kö. Hela deras liv, närmare bestämt. 70 år. Och vem har inte mest poäng då???

image2


Idag ska jag plugga för glatta livet. Börjar känna av stressen inför tentan. Brr... Vill  bara ha den överstökad. Nu! Ska strax åka hem till E för några timmars effektivt plugg. Blir en lång dag idag. Är inte hemma innan tio ikväll. Fy! Men imorgon ska jag iaf vara hemma hela dagen, och det ska bli skönt. Jag gillar att vara hemma en hel dag sådär. Ska åka och träna på kvällen, men annars är mitt schema fyllt med tid att plugga inför tentan.

Nej, nu blir det lite frukost! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

gahh skrämmande glasögon tanten hade :-S

2007-12-04 @ 09:00:56
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0