Träning, youghurt, tenta

Har precis kommit tillbaka från träningen. Härligt, nu ska jag banne mig komma igång igen. På riktigt!!! Har precis duschat och tagit på mig mjukiskläder. Tänkte ägna resten av kvällen åt att plugga folkrätt och äta lite youghurt. Mumma!

Har tenta på fredag, så det gäller att plugga intensivt de sista dagarna nu. Var hemma hos E förut och pluggade, dock inte så effektivt. Ska dit imorgon med, men då j*ar ska vi plugga bra! Och effektivt! För jag ska klarar denna tentan.

Nepp, nu blir det youghurt! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack tack :) tror inte någon kommer få veta, för jag har ingen lust att skriva om det i bloggen :)

vad tränar du då?=)

2007-12-03 @ 23:38:20
URL: http://l0v1sa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0