Är det bara jag som känner mig snyggare och sexigare när jag rakat benen?

Sitter och surfar runt. E ringde för en timma sedan (!) och avbröt mitt effektiva plugg och jag kom liksom inte igång igen efter det. Men nu så! Panträtt, here I come!

Ska käka lite frukost samtidigt. Funderar på att sticka och sola sedan, är sjukligt blek och trött så det hade inte suttit fel. Kanske ska sticka förbi F&S och träna idag också? Ja, om jag bli klar med plugandet i tid, då ska jag sticka och sola och träna. Ta hand om mig själv.
Personlig mind hang-up: Du måste raka benen ikväll, annars får älsklingen vatten på sin kvarn!

Är det bara jag som känner mig snyggare och sexigare när jag rakat benen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0