Bråttom

Nu har jag pluggat intensivt ett tag och omg vad skönt det känns. Vi hade en del instuderingsfrågor att lösa tills seminariet i eftermiddag och dem har jag löst. Jag gillar att lösa problem, speciellt när jag förstår dem från början och det därmed går fort att lösa dem då man vet vart man ska kika efter svaret. Nu är iaf klockan ganska mycket, bussen går om lite mer än en timma. Ska hinna käka lite lunch också (idag blir det spaghetti carbonara, mums!), och diska så att det där mountainet försvinner från vår diskbänk. Konstigt att det är så mycket redan, förresten, eftersom vi diskade i går kväll? Jaja, that's life.
Såg btw att seminariet slutar lite senare än vad jag räknat med, måste ringa älsklingen och förvarna så att han inte blir sur över att jag är sen (vilket jag iofs alltid är) när jag faktiskt inte är det av slarvhet eller ngt liknande utan för att jag är fast i skolan. Well, dags att sätta igång.
Mitt skokollage kommer senare.
Hörs!

Vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: carlito

Meddelande: HOLA! Jag undrar om eran förening kan hjälpa oss i STOR-kampen mot zigenare?
Jag är ordförande/grundare i UMS(ut med sigenare)som är en rikstäckande förening med ett enda mål och det är att bli av med alla SKIT-sigenare (PS.vi kallar gipsis för sigenare med S istället för det rätta Z, så säger advokaten att det inte är något olagligtD.S)
Vi har ganska nyligen startat föreningen men har redan flera hundra betalande medlemmar och det talar sitt eget språk att vi måste gå samman i kampen mot sigenare!
Nu på Lördag kl.16:00 5/4-08 ska vi ha ett stort möte i kvarterslokalen där jag bor i Norsborg,Alhagsvägen 118.
Vi har i samverkan med Botkyrkabyggen AB Jan Lindgren,Familjebostäder AB Harald Classon och senare Svenska Bostäder AB Sandra Plavinskis, försökt arbeta fram en lagligt och snabbt sätt att bli av med/vräka alla SKIT-sigenare!
Själv har jag en nyckel-position inom Familjebostäder AB sedan många år tillbaka samt jag bor och hjälper Botkyrkabyggen AB mycket.
Kicki Morsing på Botkyrka Kommun har lovat komma på mötet och hon har många bra ideer att driva ut sigenare med.

Hör upp alla omutade politiker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu har vi Beatrice Ask med oss!!!!!HURRA!!Det går framåt!
SÅ HÖR UPP NU=STÄLL ER BAKOM UMSså ska vi driva ut dom!
Alla fina bidrag välkomnas!
Ring mig så berättar jag mer!
UMS
ordf.CG
Alhagsvägen 52
145 59 Norsborg
08/7372000

2008-04-02 @ 12:45:39
URL: http://umssvenska.blogspot.com
Postat av: carlito

Meddelande: HOLA! Jag undrar om eran förening kan hjälpa oss i STOR-kampen mot zigenare?
Jag är ordförande/grundare i UMS(ut med sigenare)som är en rikstäckande förening med ett enda mål och det är att bli av med alla SKIT-sigenare (PS.vi kallar gipsis för sigenare med S istället för det rätta Z, så säger advokaten att det inte är något olagligtD.S)
Vi har ganska nyligen startat föreningen men har redan flera hundra betalande medlemmar och det talar sitt eget språk att vi måste gå samman i kampen mot sigenare!
Nu på Lördag kl.16:00 5/4-08 ska vi ha ett stort möte i kvarterslokalen där jag bor i Norsborg,Alhagsvägen 118.
Vi har i samverkan med Botkyrkabyggen AB Jan Lindgren,Familjebostäder AB Harald Classon och senare Svenska Bostäder AB Sandra Plavinskis, försökt arbeta fram en lagligt och snabbt sätt att bli av med/vräka alla SKIT-sigenare!
Själv har jag en nyckel-position inom Familjebostäder AB sedan många år tillbaka samt jag bor och hjälper Botkyrkabyggen AB mycket.
Kicki Morsing på Botkyrka Kommun har lovat komma på mötet och hon har många bra ideer att driva ut sigenare med.

Hör upp alla omutade politiker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu har vi Beatrice Ask med oss!!!!!HURRA!!Det går framåt!
SÅ HÖR UPP NU=STÄLL ER BAKOM UMSså ska vi driva ut dom!
Alla fina bidrag välkomnas!
Ring mig så berättar jag mer!
UMS
ordf.CG
Alhagsvägen 52
145 59 Norsborg
08/7372000

2008-04-02 @ 12:46:20
URL: http://umssvenska.blogspot.com
Postat av: carlito

Meddelande: HOLA! Jag undrar om eran förening kan hjälpa oss i STOR-kampen mot zigenare?
Jag är ordförande/grundare i UMS(ut med sigenare)som är en rikstäckande förening med ett enda mål och det är att bli av med alla SKIT-sigenare (PS.vi kallar gipsis för sigenare med S istället för det rätta Z, så säger advokaten att det inte är något olagligtD.S)
Vi har ganska nyligen startat föreningen men har redan flera hundra betalande medlemmar och det talar sitt eget språk att vi måste gå samman i kampen mot sigenare!
Nu på Lördag kl.16:00 5/4-08 ska vi ha ett stort möte i kvarterslokalen där jag bor i Norsborg,Alhagsvägen 118.
Vi har i samverkan med Botkyrkabyggen AB Jan Lindgren,Familjebostäder AB Harald Classon och senare Svenska Bostäder AB Sandra Plavinskis, försökt arbeta fram en lagligt och snabbt sätt att bli av med/vräka alla SKIT-sigenare!
Själv har jag en nyckel-position inom Familjebostäder AB sedan många år tillbaka samt jag bor och hjälper Botkyrkabyggen AB mycket.
Kicki Morsing på Botkyrka Kommun har lovat komma på mötet och hon har många bra ideer att driva ut sigenare med.

Hör upp alla omutade politiker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu har vi Beatrice Ask med oss!!!!!HURRA!!Det går framåt!
SÅ HÖR UPP NU=STÄLL ER BAKOM UMSså ska vi driva ut dom!
Alla fina bidrag välkomnas!
Ring mig så berättar jag mer!
UMS
ordf.CG
Alhagsvägen 52
145 59 Norsborg
08/7372000

2008-04-02 @ 12:46:46
URL: http://umssvenska.blogspot.com
Postat av: carlito

Meddelande: HOLA! Jag undrar om eran förening kan hjälpa oss i STOR-kampen mot zigenare?
Jag är ordförande/grundare i UMS(ut med sigenare)som är en rikstäckande förening med ett enda mål och det är att bli av med alla SKIT-sigenare (PS.vi kallar gipsis för sigenare med S istället för det rätta Z, så säger advokaten att det inte är något olagligtD.S)
Vi har ganska nyligen startat föreningen men har redan flera hundra betalande medlemmar och det talar sitt eget språk att vi måste gå samman i kampen mot sigenare!
Nu på Lördag kl.16:00 5/4-08 ska vi ha ett stort möte i kvarterslokalen där jag bor i Norsborg,Alhagsvägen 118.
Vi har i samverkan med Botkyrkabyggen AB Jan Lindgren,Familjebostäder AB Harald Classon och senare Svenska Bostäder AB Sandra Plavinskis, försökt arbeta fram en lagligt och snabbt sätt att bli av med/vräka alla SKIT-sigenare!
Själv har jag en nyckel-position inom Familjebostäder AB sedan många år tillbaka samt jag bor och hjälper Botkyrkabyggen AB mycket.
Kicki Morsing på Botkyrka Kommun har lovat komma på mötet och hon har många bra ideer att driva ut sigenare med.

Hör upp alla omutade politiker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu har vi Beatrice Ask med oss!!!!!HURRA!!Det går framåt!
SÅ HÖR UPP NU=STÄLL ER BAKOM UMSså ska vi driva ut dom!
Alla fina bidrag välkomnas!
Ring mig så berättar jag mer!
UMS
ordf.CG
Alhagsvägen 52
145 59 Norsborg
08/7372000

2008-04-02 @ 12:47:07
URL: http://umssvenska.blogspot.com
Postat av: carlito

Meddelande: HOLA! Jag undrar om eran förening kan hjälpa oss i STOR-kampen mot zigenare?
Jag är ordförande/grundare i UMS(ut med sigenare)som är en rikstäckande förening med ett enda mål och det är att bli av med alla SKIT-sigenare (PS.vi kallar gipsis för sigenare med S istället för det rätta Z, så säger advokaten att det inte är något olagligtD.S)
Vi har ganska nyligen startat föreningen men har redan flera hundra betalande medlemmar och det talar sitt eget språk att vi måste gå samman i kampen mot sigenare!
Nu på Lördag kl.16:00 5/4-08 ska vi ha ett stort möte i kvarterslokalen där jag bor i Norsborg,Alhagsvägen 118.
Vi har i samverkan med Botkyrkabyggen AB Jan Lindgren,Familjebostäder AB Harald Classon och senare Svenska Bostäder AB Sandra Plavinskis, försökt arbeta fram en lagligt och snabbt sätt att bli av med/vräka alla SKIT-sigenare!
Själv har jag en nyckel-position inom Familjebostäder AB sedan många år tillbaka samt jag bor och hjälper Botkyrkabyggen AB mycket.
Kicki Morsing på Botkyrka Kommun har lovat komma på mötet och hon har många bra ideer att driva ut sigenare med.

Hör upp alla omutade politiker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu har vi Beatrice Ask med oss!!!!!HURRA!!Det går framåt!
SÅ HÖR UPP NU=STÄLL ER BAKOM UMSså ska vi driva ut dom!
Alla fina bidrag välkomnas!
Ring mig så berättar jag mer!
UMS
ordf.CG
Alhagsvägen 52
145 59 Norsborg
08/7372000

2008-04-02 @ 12:47:29
URL: http://umssvenska.blogspot.com
Postat av: carlito

Meddelande: HOLA! Jag undrar om eran förening kan hjälpa oss i STOR-kampen mot zigenare?
Jag är ordförande/grundare i UMS(ut med sigenare)som är en rikstäckande förening med ett enda mål och det är att bli av med alla SKIT-sigenare (PS.vi kallar gipsis för sigenare med S istället för det rätta Z, så säger advokaten att det inte är något olagligtD.S)
Vi har ganska nyligen startat föreningen men har redan flera hundra betalande medlemmar och det talar sitt eget språk att vi måste gå samman i kampen mot sigenare!
Nu på Lördag kl.16:00 5/4-08 ska vi ha ett stort möte i kvarterslokalen där jag bor i Norsborg,Alhagsvägen 118.
Vi har i samverkan med Botkyrkabyggen AB Jan Lindgren,Familjebostäder AB Harald Classon och senare Svenska Bostäder AB Sandra Plavinskis, försökt arbeta fram en lagligt och snabbt sätt att bli av med/vräka alla SKIT-sigenare!
Själv har jag en nyckel-position inom Familjebostäder AB sedan många år tillbaka samt jag bor och hjälper Botkyrkabyggen AB mycket.
Kicki Morsing på Botkyrka Kommun har lovat komma på mötet och hon har många bra ideer att driva ut sigenare med.

Hör upp alla omutade politiker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu har vi Beatrice Ask med oss!!!!!HURRA!!Det går framåt!
SÅ HÖR UPP NU=STÄLL ER BAKOM UMSså ska vi driva ut dom!
Alla fina bidrag välkomnas!
Ring mig så berättar jag mer!
UMS
ordf.CG
Alhagsvägen 52
145 59 Norsborg
08/7372000

2008-04-02 @ 12:47:52
URL: http://umssvenska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0