Choklad eller vatten?

Regnet det bara vräker ned. Grått, trist. Jag behöver choklad. Nu! Men jag är snål, jag ska absolut inte gå bort och köpa någon choklad. Det är onödiga pengar. Nepp, jag ska sitta här och dricka vatten istället.

Och älsklingen är inte hemma förrän halv åtta. :( Trist! Ska formulera svaret på uppgiften nu, och sedan skämma bort mig själv på något sätt. Kanske ska se en film? Baka? Läsa något annat än kurslitteratur? Något kommer jag nog på.

Vad brukar du göra när du vill skämma bort dig själv?


Kommentarer
Postat av: S

Jag brukar köpa massa godis men egentligen vill jag börja lägga mig i jacuzzin eller sätta mig i bastun. Ska jobba på det!

2008-04-08 @ 08:53:27
URL: http://shoppingtrion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0