Dagens planer

Godmorgon, godmorgon! Härlig dag idag. Solen sken när jag vaknade, men nu har den försvunnit bakom berg av moln. Trött som få idag, men what the heck; på torsdag får jag sovmorgon.

Dagens planer:
[  ]
Skriva klart övningsuppgifterna, särskilt den med panträtt!
[  ] Sola
[  ] Träna
[  ] Seminarium mellan 13-15
[  ] Hårinpackning, raka benen och måla tånaglarna (Obs: restat sedan gårdagen)
[  ] Promenad med älsklingen ikväll
[  ] Påbörja nästa uppgift; skriva rättsfallskoncentrat

Nåja, det verkar som att jag kommer fylla min dag rejält. Det viktigaste för att hinna med det som står på listan är att arbeta effektivt. Det är med andra ord bäst att jag börjar så snart som möjligt. Nu! Dags att sätta på morgonpasset i p3 och plugga. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0