Det är inte klokt vad bra man mår av lite solsken

Lördag idag. Solen skiner, jag har precis varit ute på en undervar långpromenad med bara radion som sällskap. Jag gillar verkligen att lyssna på radio. Lyssnade på tracks på p3, samt mix megapol. Jag måste dock medge att jag hellre lyssnar på radio i götet på grund av att utbudet är större där. Nrj, lugna favoriter, rix, the voice osv. Här finns bara de fyra från Sveriges radio av vilka jag bara finner nöje i att lyssna på en samt mix megapol. Hur överlever de delar av sverige som inte hör till gbg, sthlm eller malmö? Vad lyssnar ni på?
Skämt åsido, det är faktiskt trist att det inte finns ett större utbud här. Väldigt trist! Fast det finns ju som tur är webbradio. Bästa uppfinningen sedan internet. Typ.

Älsklingen är givetvis fortfarande sjuk, så han ligger i sängen/soffan hela dagen. Jag försöker roa mig bäst jag kan på egen hand, genom diverse telefonsamtal och plugg. Och snart är det dags för tvättstugan. Yeah, det här verkar arta sig till en toppendag ju. :)

Det är inte klokt vad bra man mår av lite solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0