Det här med Engla

Hemma igen efter ett superbra och härligt träningspass. Man blir så glad av att röra på sig. När jag kom hem hoppade jag in i duschen (inte bokstavligt, men snabbt gick det!). Sedan fick jag äntligen tummen ur och dammsög samt skurade lägenheten. Härligt! Nu är det rent, och golven klibbar inte. Love it! Nu tänkte jag baka kladdkakemuffins och sedan sätta mig med skolböckerna.

Det här med Engla är förjävligt, rent ut sagt. Många yrkar dödsstraff för 42-åringen. Inte jag. Jag tror inte att hämnd är rätta lösningen. Däremot yrkar jag att han ska sitta inlåst riktigt jävla länge. Lås in honom och kasta bort nyckeln. Messverige, ta ert ansvar. Ge honom inte ett meskort straff. Det har han ju haft förut och det har uppenbarligen inte hjälpt. Ta i med hårdhandskarna nu. Låt honom sitta inlåst tills han dör. Det är min åsikt! Människor som honom borde inte få gå lösa på vår jord. Man blir rädd när man förstår att det finns fler sådana som honom där ute, som mördar för skoj skull. Jag tycker att vid minsta tendens till ´"fel" beteende, typ våldtäktsförsök, mordförsök och dylikt - ta tag i det! Lås in dem, behandla dem, whatever. Släpp bara inte ut dem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0