Disciplin, tack!

Vissa dagar är jag värdelös att disciplinera mig själv att plugga. Älsklingen ringde för en halvtimme sedan, och då kom jag av mig i pluggandet igen. Satte mig och gjorde manikyr istället, vilket visserligen behövdes men där försvann en halvtimme till av pluggtiden. Suck. Fast naglarna blev fina. De blänker och är alldeles lena. Dessutom lackade jag med trind nagelförstärkare så de blir förhoppningsvis riktigt hårda också. Det gillar jag, även om jag inte direkt är en tjej som gillar att pilla med naglar, hår och smink. Men när jag väl gör det är det kul, och folk lägger mer märke till det.

Såg en bild på gossip girl-tjejerna och alla tre hade fina högklackade skor med öppen tå och målade tånaglar. Så fint! Tänk vad man glömmer hur sexigt det är med målade tånaglar på vintern när de ändå inte syns. Kanske ska ge mig i kast med tånaglarna också? Nej, det är bättre att jag pluggar färdigt nu, så kan jag ta ben, tånaglar och hårinpackning ikväll efter solningen. Då ska jag allt visa min kvinnliga sida, älskling. Jag kan, jag med!

Nu ska jag visa prov på min förmåga att kunna disciplinera mig själv. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0