En helt underbar kväll

Igår hade jag en absolut underbar kväll. Sista kvällen med älsklingen kunde inte ha slutat bättre. Först möttes vi i stan där vi kollade i några cykelbutiker efter en cykel åt honom. Vi hittade inte någon sådan han var ute efter, men det var kul att kolla dagens cykelmode. Sedan kikade vi en stund i affärer. Hittade massa fint på zara, de har verklgen fått in mycket vårfint. Jag köpte inget, men det var kul att spana. Vi strosade genom stan och stannade på en grekisk restaurang vi ätit på förut. Det var mysigt där. Vi åt långsamt och pratade om allt och ingenting. Älsklingen betalade <3 och sedan tog vi en promenad i solnedgången hem. Väl hemma la vi oss i sängen och kollade på några avsnitt Sex and the City. Sedan... Äsch, det får ni räkna ut själva. En otroligt mysig kväll. Han är alldeles underbar!

Nu ska jag packa inför hemresan. Har bara den lilla väskan här, och det absolut viktigaste är alla skolböcker och träningskläder. Därefter får jag se vad som får plats och packa ned det. Detta blir nog bra!
Kl 12 är jag framme i götet. Då ska jag möta upp E för en girly lunch med alla updates på hennes killfront. Sedan en snabb kik i affärer (och kanske shopping, nu när inte älsklingen är med...) och tillslut hoppa på bussen hem. Eftermiddagen ska jag ägna åt att umgås med mamma och att plugga (tyvärr stannar inte plugget bara för att jag åker hem. Nu börjar det dra ihop sig!). Sedan åker mamma till jobbet och brorsan kommer hem. Till sist kommer även pappa hem, och jag får prata med honom också. Detta blir en bra dag!

Men oj vad tiden rusar! Jag måste packa! Later!

image68


Kommentarer
Postat av: hontass

åh så vackert! VÅR!!

2008-04-16 @ 13:16:27
URL: http://www.metrobloggen.se/hontass
Postat av: JuJu

Åh vad fint!

2008-04-20 @ 15:03:59
URL: http://sheSMILES.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0