God morgon!

Har precis kommit hem från en promenad. Ja, du läste rätt. Jag begav mig ut på en promenad imorse när älsklingen åkte, vid ca 7.30. Kom hem för ca tjugo minuter sedan, och jag har precis käkat frukost. Mätt. Härligt att börja dagen med en promenad dock. Det var sådär härligt kyligt ute också, så kinderna blev alldeles rosiga. Under promenaden så lyssade jag på bästa Martina och Olle på Morgonpasset i P3. Haha, de är verkligen roliga. They make my days!

Todays plans (oh yes, idag är jag internationell)
* Plugga
* Träna
* Träffa älsklingen i stan för lite shopping (han behöver en cykel, jag behöver skor)
* Laga storkok (åker till götet imorgon, har lovat älsklingen att jag ska göra en större sats köttfärssås så han har på jobbet denna veckan. Han gör nästa stora sats själv till helgen.)
* Se klart SATC säsong 1 (yes, it's true; jag har totalt missat denna serie. Såg avsnitt 1 igår, vilket var helt okej. Dock inte i samma klass som Gossip Girl, men vem vet? Jag kanske ändrar mig!)
* Packa (två-tre veckor hemifrån, vad behöver jag i klädväg? Ja, den nöten kan ju jag alltid fundera på under dagen...)

Ja, det ser ut att bli en toppendag. Dags att sätta igång! Jag börjar med SATC. (Man är väl inte dum... Höhö...) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0