Konsten att deklarera

Sådärja, har precis skickat in min deklaration. Inga konstigheter, bara att skicka in. Älsklingen hade dock lite frågetecken, så hans kommer inte att skickas in förrän han får svar. Dock senast 5 maj.
Käkade middag för en stund sedan, men det blev inte så gott så resterna ska slängas. Gjorde thaimat, fast den smakade inte som i thailand. Såklart. Vill tillbaka dit! Jaja, får nöja mej med gamla härliga sverige. Det är inte så dåligt det heller. Jag älskar sverige, det är bara vädret jag inte alltid gillar. Men what the heck, det är bara en petitess.

Usch, det där med att spara pengar och i stort sett ha shoppingförbud är inte så kul. Förut brukade jag surfa runt på alla shoppingsajter och se om jag hittade något fint, men det gör jag inte längre, för det är inte roligt att alltid bara fönstershoppa. Så därför känns det som att man har noll koll på modet. Tur att det finns modebloggar. Nu ska jag uppdatera mig på modefronten! Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0