Linser!

Nu har jag sminkat mig och snart tagit på mig de kläder jag tänkt, så det är snart dags att gå. Iaf inom tio minuter. Omg, vilken tidsomptimist jag är. Hehe... Ska iaf ta mig in till stan till fots, och därefter ta min cykel som älsklingen hade till jobbet idag. Skönt väder!
Jag har till och med satsat på stort detta underbara fredagsväder; jag har tagit på mig mina linser idag för att kunna använda solglasögonen. Härligt!
Ska gå och lyssna på radio också, finns det något bättre? Lyssna på bra musik samtidigt som man promenerar i solen. Härligt! Det är väl dags att jag försöker ta på mig kläder, så att jag hinner. Hörs senare!
Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0