Livet leker!

Yes! Hahaha! Jag fick min deklaration idag och jag får tillbaka. Inte världsmycket, men väl några tusenlappar. Yes! Bättre än de senaste två åren då jag bara fått betala in. Härligt! Längtar tills älsklingen kommer hem så vi kan se hur hans deklaration blev.

Kom hem för en halvtimme sedan ungefär. Denna dagen var totalt bortkastad vad gäller skola. Var på den sämsta föreläsningen ever! Ämnet var intressant (äktenskapsrätt) men vilken rent ut sagt dålig föreläsare. Så opedagogisk. Slängde bort sex timmar av mitt liv där, härligt!
Cyklade till skolan i snöblandat regn. Kom fram som en tvättbjörn. Efter en snabb fix på toan kände jag mig nästan lika kvinnlig som när jag åkte hemifrån. Jag använde nämligen en gammal klänning/tunika jag inte använt sedan i somras idag, för att väcka upp min kvinnliga sida. Jag vill ju inte att den ska dö liksom. Min kvinnliga sida lever upp på sommaren, då jag har kjol och klänning mest hela tiden, men på vintern är den nästintill död. Benen har samma frisyr som E-Type och garderoben innehåller inget annat än varma kläder vilket reducerar antalet kjolar och klänningar till typ noll. Iaf till vardags.

Nu ska jag uppdatera mig lite vad gäller olika bloggar och sedan diska. Härligt. Tänkte dra och träna sedan, men om det fortsätter regna stannar jag hemma.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0