Mercy!

Nu börjar jag bli klar, på riktigt! Ska bara finslipa det, och korta ned det. Det är ju inte för inte det kallas referat. Älsklingen kommer nog hem om ca en timme, och då är han nog trött. Vill jag sticka ut på promenad borde jag göra det nu. Men jag vill bli helt klar med referatet också. Svårt det där. Jaja... Pratade med S på msn precis och för henne gick det lätt som en plätt att skriva detta jä*la referatet. Jaja, jag gissar att jag överarbetar det som vanligt, men vaddå då? Jag vill ju få det bra.

Nä, jag fortsätter en stund till!

Dagens låt: Duffy - Mercy

Kommentarer
Postat av: ämma

Den låten är underbar!

2008-04-10 @ 20:42:36
URL: http://fuckbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0