Mitt spännade liv

Idag blir det bara ett snabbt inlägg. Har jobbat hela dagen, så jag känner mig lite seg nu. Är ju inte van att jobba längre. Men det ska jag ändra på under de närmsta tre veckorna. Jag kommer vara härdad som stål lagom till valborg. Typ. :P Ska snart åka ut till havet (båten) med pappa. Vi ska hämta kapellet som blåst sönder. Det ska lämnas in för lagning i helgen. Det ska bli härligt att se havet! Inget plugg idag. Desto mer typ på söndag istället...
Har bokat en klipptid (hurra, äntligen!) tills på måndag så snart kommer jag känna mig som folk igen.
Imorgon blir det jobb, jobb, jobb, och glömde jag nämna... jobb. inget spännande men bra med cash. Nä, nu ropar pappa. Båten hägrar!

Ps: C, jag visste det! Omg, jag är bra på att tyda bloggar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar att sitta och kolla ut mot havet, det är vacket men ändå lite skrämande. Hoppas ni får det trevligt

// Maddis

2008-04-27 @ 20:38:44
URL: http://maddis84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0