Nja, alltså sovmorgonen gick sådär.

Sådär bra gick det med sovmorgonen. Fick vilat en halvtimme nästan innan älsklingen ringde och väckte mig. Jaja, lika bra att gå upp.

Dagens planer:
- Plugga (viktigt rättsfallskoncentrat som ska in imorgon, blä vad trist!)
- Träna (Måste! Vill! Ska!)
Sola (bara om jag hinner)
- Prata med E som var på date igår (ring mig, jag vill veta hur allt gick!)
- Ringa svärmor (typ) som fyller år idag! Grattis!
- Laga mat (nej, jag vill inte. har vi inga rester?)

Inte så mycket planer med andra ord. Tror inte jag hinner med så mycket mer, för koncentratet kommer att ta tid att skriva och jag måste börja med det och bli klar idag. That's life! Imorgon är det iaf äntligen fredag, och då går jag bara i skolan mellan 9-11. Tjoho! :)
Nu är det dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0