Den 21 februari

Det är väl lika bra att jag skriver dagens mat- och träningsdagbok medans jag kommer ihåg det.

Mat:
Frukost:
1 macka med ost, 1 kopp te
Lunch: 1 macka med ost, 1 kopp varm choklad
Middag: Köttsoppa m grönsaker, 2 rostade mackor med ost, 1 stort glas vatten
Övrigt: 1 apelsin, 1 kopp varm choklad (ytterligare en alltså!), 2 pepparkakor, glass, 1 glas vatten, 5-7 st physalis

Utvärdering: Idag var det jobbigt att stå emot sötsuget, vilket ledde till lite glass på kvällen. Lite ont om grönsaker idag också. Hoppas det blir bättring imorgon.
Vill bara tillägga att jag är stolt: denna veckan kostar lösgodiset på ica bara 3,90/hg. Var och handlade förut, men inget godis trots att det var så billigt! Bra där, Linda!

Träning:
2,1 mil cykling till skolan
6 km cykling till och från träningen
60 min mage- och bålträning på F&S
(core)
60 min rask promenad med älsklingen

Utvärdering: Dagens träning var varierande och bra. Cyklingen fick definitivt upp konditionen samt gav mig syre, promenaden var mest bra för mitt psykiska välmående då vi gick i skogen som jag älskar och alltid blir lika lugn och harmonisk av. Coren gav mig den dos av styrka jag behövde för att dagens träning skulle vara välbalanserad. Jag är nöjd!
Liten varning bara; känner att morgondagen kommer innehålla major träningsvärk. I magen och ryggen, efter coren. Ojojoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0