Grattis till mig!

Idag firar jag min halvårsdag.Nice! Om ett halvår fyller jag år. Längtar till augusti, då är det sommar och varmt och inte sånt här skitväder. Storm på hemmaplan, översvämmning i götet. Vad händer med världen?

Dagens mat:
Frukost:
4 pannkakor m sylt, kanel, socker , 1 kopp te
Middag: Hemmagjord pizza med paprika, skinka, ost, köttfärs, vitlök, lök och bearnaisessås. Yummie!
Övrigt: Keso-vaniljblandning, 300 g lösgodis, 2 glas vatten, 1 glas juice

Dagens träning:
6 km cykeltur
60 min promenad
60 min medelgympa på F&S

Orkar inte skriva ngn utvärdering idag. (Godis är okej idag, det är fredag.)
Närmsta planer: SOVA! Så fucking tired! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0