Gympaledare utan utsrålning

Jaha, så var det dags att sticka till träningen. Ska gå på ett gympapass med en ledare jag hittills inte varit på. Av besöksstatistiken på F&S Örebros pass att döma verkar han dock riktigt populär, vilket jag hoppas innebär att passet är roligt och bra. Och att han har utstrålning. Det finns alldeles för många gympaledare som liksom ursäktar sig själva, vilket jag avskyr! Jag vill bara gå fram till dem, ge dem ett lätt slag i ansiktet för att få dem att vakna och säga; "Våga stå för vad du gör! Vi är här för att lära av dig, så låt oss göra det utan att störa oss på att du beter dig som en tioåring framför klassen". Typ.


Såhär blyg ska inte en gympaledare vara!

image26


Det ska bli skönt att träna. Har en del inneboende aggressivitet att bli av med. Nu! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad tycker du gör en blogg intressant att läsa? :)

2008-02-19 @ 18:09:56
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0