Nej, men jag vill ha en ändå...

Just det ja, idag hämtade jag kläderna jag beställt från hm. Jag hade verkligen byggt upp förväntningar på att kläderna skulle sitta jättefint och vara perfekta. Var de det?
Nja, allstå sjalen och klänningen var helt okej. Men skinnjackan... ja, vad ska jag säga? Den passar helt enkelt bättre på kenza än på mig. Tyvärr, för på henne är den så fin och det hade varit kul om den var lika fin på mig. Önskar att den vore lika fin på mig. Jaja, det finns andra kläder för mig. Och som älsklingen sa; "Linda, du har ju redan en brun skinnjacka som du älskar. Behöver du verkligen en till?". Svar: Nej. Men jag vill ha en ändå...

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0