Rutiner!

Idag har jag träningsvärk. I ryggen och i magen. Men inte i benen, konstigt nog. Med tanke på att jag cyklade över hela stan (kändes det som iaf!) så är jag väldigt glad över att jag slapp träningsvärk i benen, för det är inget vidare.

Gårdagens träning i listform:
* Cyklade 21 km
* Medelgympa på F&S 60 min

Jag tror att jag på något sätt måste lägga om min kost. Jag äter väldigt, väldigt fel och jag vill inte att det ska
a.) sätta spår på utsidan av kroppen och b.) resultera i att jag mår dåligt psykist. Så jag tänkte börja föra en mat- och träningsdagbok här i bloggen för att kunna ha koll på vad jag äter, när jag äter, om jag tränar och i sådana fall vad jag tränar. Idag är alltså första dagen. Men eftersom dagen inte hunnit så långt ännu väntar jag med att skriva ned dagens mat och träning tills ikväll.

Det jag vill öka i min kost är framförallt intaget av järn. Känner mig så blek och glåmig och dessutom trött, så jag tror att det beror på att jag har för lite järn i kroppen. Var och handlade igår, och köpte på mig en stor leverpastej som jag hoppas ska hjälpa problemet på traven lite.
Dessutom ska jag äta mer frukt och grönsaker för att få i mig mer vitaminer. Jag äter mer godis och onyttigt än nyttiga grönsaker och frukter. Skärpning!

Hur ser din kost ut?

                                            image25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0