Bra där, Linda!

Hemma igen efter en härlig kväll. Kvällen började hemma hos oss med middag, trevligt sällskap och lite gott att dricka. Sedan stack vi vidare till bowlinghallen där det kvällen till ära var discobowling. :) Jag var precis lika dålig på bowling som jag mindes, även om jag fick in en strike! Yey! Bra där, Linda! ;)
Efter bowlingen, där H regerade fett, blev det utgång. Sedan tog vi en taxi hem, och nu ska vi nana...
Härlig kväll!

Hittade inget på stan förut btw. :( Inte på shoppinghumör. Hoppas det blir bättre när jag åker hem till götet om två veckor, för min garderob är trist.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hejhej!
jag tränar taekwondo :) en koreansk kampsport!

2008-03-02 @ 01:39:37
URL: http://poziomka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0