Dagens fråga?

Lördag. Härligt! Vaknade precis, trött som få. Men jag orkar inte somna om, för jag vill ha en lång lördag och inte en där jag sover bort halva dagen.
Hade en livlig diskussion om bloggar igår med min pojkvän. Han kollade igenom de bloggar som låg på aktiva listan och undrade vad jga fick ut av att läsa dem. Jag sa att det var underhållande och kul. Han påpekade att det var bloggar om oviktiga saker, varpå jag brusade upp. "Vaddå oviktiga saker?! Vem är du att bedöma vad som är oviktigt?!". Han menade att inte en enda av bloggarna skrev om att t.ex. två hamasmedlemmar hade gjort intrång i en skola och skjutit ihjäl 8 barn. Men många av bloggarna har skrivit om Britney Spears liv. Han menade givetvis att bloggarna är orelevanta och menlösa ur ett samhälleligt perspektiv.
Därför undrar jag: Varför läser du andras bloggar?

Kommentarer
Postat av: ämma

Det är intressant att läsa andras åsikter och vad som händer i deras liv, och var kan man göra det om inte i en blogg ^^

2008-03-08 @ 14:01:12
URL: http://fuckbeauty.blogg.se
Postat av: anneli

det är intressant och läsa om andra människor . =)

2008-03-10 @ 19:26:41
URL: http://starlillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0