En natt med sömn???

Yes, nu har det släppt lite. Har skrivit ca en fjärdedel av analysen. Plötsligt kan jag se en natt med sömn framför mig. Härligt!
Packa får jag göra imorgon. Ska väl ändå inte ha så mycket mer än pluggböcker, lagbok och datorn med mig. Får helt enkelt inte plats med mer i min minipiniväska.
Chefen ringde förut. Jag ska jobba imorgon kväll, torsdag, fredag och förhoppningsvis helgen. :) Yes, det blir förhoppningsvis en riktigt nice lön i april. Ska ju jobba hela påskhelgen med, så det blir ganska mycket. (inte för mycket, dock!) Är troligtvis ledig måndag iaf. Btw, ska åka till landskrona (är det inte där man har så många sverigedemokrater? Brr...) på lördag eller söndag (beror på hur jag jobbar) och kolla på en båt som pappa vill köpa. Det ska bli mysigt med en liten utflykt i vårt avlånga land. En till då, eftersom bara min resa till götet blir en utflykt. Och på tisdag eftermiddag åker jag o mamma till ullared. Nice! Behöver nya vårskor. För att inte tala om alla småsaker vi behöver till lägenheten. Men det är bra, för även om inte älsklingen gillar shopping och att spendera pengar så gillar han att "fynda" på ullared. Hehe.... Många skor, kanske? (I'm a shoeaddict!)
Nepp, back till mitt pm, innan insprationen försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0